Un fost pilot CIA depune marturie ca niciun​ ​avion nu a lovit Turnurile Gemene la 11/09/2001

Distribuie!by Subiectul  asa-zisului atac terorist din 11/9 poate  este consumat in prezent, dar in timp se dovedeste ca  subiect de actualitate,  datorita informatiilor care ies la suprafata. Daca dupa  consumarea faptelor, […]
Distribuie!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Subiectul  asa-zisului atac terorist din 11/9 poate  este consumat in prezent, dar in timp se dovedeste ca  subiect de actualitate,  datorita informatiilor care ies la suprafata. Daca dupa  consumarea faptelor, in  prima luna varianta oficiala parea verosimila, odata cu  trecerea timpului si  marturii a sute de oameni, precum si analizarea atat de > catre specialisti cat  si de oameni care doreau sa afle adevarul despre acest  eveniment, iese in  evidenta faptul ca a fost o operatiune ,,steag fals”,  orchestrata de catre elita  occidentala (SUA, Israel si Arabia Saudita) cu actorii pe  care ai stim cu  totii, in scopul declansarii ,,razboiului impotriva  terorismului”, in plan  extern, iar in plan intern interzicerea si reducerea grava a  unor drepturi si  libertati individuale esentiale prin semnarea de catre  nazistul Bush Jr. a  ,,Patriot Act”, care incalca grav Constitutia SUA. Scopul  general al administratiei Bush Jr. a fost intronarea unei dictaturi  fasciste in SUA.  Mijloacele folosite parca sunt copie la indigo cu cele  folosite de catre Hitler  in anii’30 pentru a prelua puterea in  Germania:  In prezent, se  ajunge la concluzia ca mijloacele prin care au dus la indeplinire prabusirea si dezintegrarea WTC nu sunt dintre cele  clasice cum s-ar crede la prima vedere. Ultima concluzie si  cea mai socanta  este ca nu s-au folosit nici macar vestitele avioane care au  intrat premeditat  in cele doua turnuri pilotate de catre niste piloti  neexperimentati arabi. Au  fost folosite arme si tehnologie ce multi dintre noi nici nu  ne imaginam ca ar  exista.   In cele ce urmeaza va redau o marturie de exceptie a unui fost pilot  CIA.  Un fost angajat  CIA și pilot civil a jurat intr-o  declarație pe propria răspundere, că niciun avion nu a  lovit Turnurile Gemene, ca ar fi fost fizic imposibil. John Lear, fiul  inventatorului Learjet – Bill Lear,  a dovedit din experienta sa, ca ar fi fost imposibil fizic  ca un Boeing-767, cum ar fi zborurile- AA11 și UA175 sa fi lovit Turnurile  Gemene de la 9/11, în special  atunci când au fost pilotate de catre piloți  neexperimentați.  El > spunea:   “Nici un Boeing-767 nu a lovit  Turnurile  Gemene, cum în mod  fraudulos au susținut guvernul, mass-media, NIST și  contractorii săi”, a sustinut în  declarația pe propria răspundere. “Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic  imposibile, cum este  descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a  intrat în turnul de  sud, un adevărat Boeing- 767 ar fi început”  telescopic “sa se  dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel  de 14 inch care sunt  de 39 de inch (aprox. 99 cm in diametru) pe  centru.”  “Coada  verticala și orizontala s-ar fi separat instantaneu de  aeronava, cand ar fi  lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.”  “Motoarele  la impactul cu coloanele de oțel si-ar fi menținut forma  lor generală și, fie  ar fi căzut la pământ, fie ar fi fost recuperate din  resturile clădirilor  prăbușite.”  “Niciun Boeing  767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h (aprox.870  Km/h), la 1000 de  metri deasupra nivelului mării datorita “vitezei duble  parazite”.  ,,Suprafața > fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens de la  acea altitudine și viteză.”- ( Specific ca la > altitudinea de 8000-12000 de metri, la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este  rarefiat, foarte putin  dens, care opune o rezistenta minima asupra aeronavei, iar  temperatura aerului  este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.).  ,,Bucata de  fuzelaj extern presupusa ca conține 3 sau 4 decupaje – > fereastră este > incompatibilă cu un avion care a lovit o coloana din oțel  de 14 inch  (aprox. 35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost  mototolită.”  ,,Nici o parte  semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi  pătruns în coloanele de  oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului fără  ca o parte din ele sa  nu se identifice la sol.”  ,,Resturile  colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului  767, inclusiv 3  miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9000 pounds  (aprox.4 tone, n.a.) bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu  toate acestea, nu există nicio  dovadă din oricare dintre aceste componente structurale  masive la WTC. O astfel  de dispariție completă a Boeingului 767 este  imposibila.”   Declarația pe  proprie răspundere, din data de 28  ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către  Morgan Reynolds, în  Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New  York.  În martie 2007,  Reynolds, un fost economist-sef sub  administrația George W. Bush, a depus o Cerere de Corectare  cu Institutul  National de Stiinta si Tehnologie din SUA, invocând  convingerea că avioane comerciale  reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC. Deși Miscarea Adevarul despre 9/11 a  respins inițial teoria “nu au  existat avioane”, ca prea bizara, după o analiză  științifică și  rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată  datorita probelor  colectate.  Spre deosebire de > orice altă formă de declarații, o  declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept,  în cazul în care aceasta > nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va fi  obligat să admită că  varianta oficiala data de Comisia 9/11 este  greșită.  Căpitan în  rezervă, fostul pilot CIA, in varsta de 65  de ani – care are peste 19.000 de ore de zbor – a atras de  asemenea atenția  asupra lipsei de experiență a piloților care ar fi zburat  cu aeronavele:  ,,Presupusa  coborâre controlata în New York pe o linie relativ  dreaptă in curs de un pilot  novice, este puțin probabil din cauza dificultății  extreme de a controla  poziția, rata de coborâre și vitezei de coborâre în  parametrii de zbor  “controlat”.”  “Este  nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a  interpreta” EFIS “(displayurile electronice de  zbor), cu care nici unul dintre piloții hijacker nu  ar fi fost familiarizati, chiar daca au beneficiat de  instruire, și de a folosi  controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi,  spoilere și drosseli de  efect ca să mențină controlul si  coborârea.”  Lear, în  conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat  cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor  40 de ani de zbor și  deține mai multe certificate de aviator FAA decât orice  alt pilot FAA  certificat. El a zburat in misiuni secrete pentru CIA din  Asia de Sud-Est,  Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa între 1967 și  1983, apoi a petrecut  17 ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de  pasageri și de marfă ca  căpitan și instructor de zbor.  El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/   care a arătat în mod constant că era  imposibil pentru ca acele avioane sa fi lovit Turnurile  Gemene în modul în care  Comisia 9/11 a sugerat.  Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți  atunci când a efectuat investigațiile privind atacurile in  2002-2004.         

loading...

sursa  :http://neonnettle.com/

Ideea care se  avanseaza acum este ca s-a folosit  tehnologie holografica pentru a induce imaginea avioanelor  care s-au si vazut  la TV cum au intrat cu viteza in cele doua turnuri, iar  turnurile au fost  lovite cu o arma (electromagnetica, scalara, cu impuls sau  de alt gen necunoscuta noua), pentru a realiza efectul.  Priviti urmatorul  videoclip si fiti foarte atenti la  minutul 16.25 – se vede o silueta a unui obiect zburator  care evolueaza pe  langa turnuri chiar in momentul impactului. In afara de aceasta, la momentul  impactului, chiar inainte ca silueta avionului (hologramei)  sa loveasca turnul  se vede un flash de lumina. Acesta patrunde apoi complet in > turnul din otel  fara sa se dezintegreze nimic din asa-zisul avion, ca si cum  ar intra in branza….este  contrar oricaror legi ale fizicii clasice…       Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=CUoqwUVOxHE 

    In  videoclipul urmator priviti la minutul 5  si 11, dupa ce primul turn este in flacari, apare clar in  deplasare spre cel  de-al doilea o sfera, poate fi un OZN sau o arma secreta,  nimeni nu stie inca, dar efectul a fost  constatat…    aici: https://www.youtube.com/watch?v=1tuhsZD1r2E  Dupa aceasta  scurta si nespecialista analiza se  poate trage o concluzie. In desfasurarea evenimentului de  care am amintit s-au  folosit tehnologii pe care noi oamenii de rand nu avem habar  si nici nu le  concepem. Acestea sunt detinute de catre cabala pentru a-si  duce la indeplinire  planurile malefice de sclavizare a omenirii.  In alta ordine de  idei, teama si panica teribila  provocata de acel eveniment pe plan mondial a fost majora.  Asta s-a si urmarit.  In plan subtil, energetic, scaderea frecventei de vibratie a  constiintei  planetare si se pare deschiderea unui portal energetic  negativ pentru  influentele reptiliene sau ale altor civilizatii ET negative (archoni…) cu  care cabala conlucreaza in acest plan.  De ce nu au  intervenit civilizatiile ET benefice  pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea nevoie de  acesta, pentru a  se TREZI. Efectul, in timp asupra oamenilor a fost exact  invers fata de ce  preconizase cabala. De la acel moment omenirea se trezeste  in masa si acest  fapt este incontestabil.  Mai avem putin ca  sa punem capat tuturor planurilor  cabalei si sa incepem sa construim o lume dreapta, pozitiva  si benefica pentru  tot ce exista pe aceasta planeta.   Drum  drept spre Lumina !

 

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro