Teapa la hipermarketurile germane KAUFLAND

by Evitați magazinele Kaufland. Cristi Brâncovan dovedește că diferențele dintre prețurile afișate la raft și cele din casa de marcat nu sunt erori. Când sunt prinși, angajații Kaufland restituie diferența […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Evitați magazinele Kaufland. Cristi Brâncovan dovedește că diferențele dintre prețurile afișate la raft și cele din casa de marcat nu sunt erori. Când sunt prinși, angajații Kaufland restituie diferența dar NU corectează prețul greșit și continuă să le ceară mai mulți bani clienților neatenți. Așa zisele “greșeli” sunt mereu în favoarea Kaufland, niciodată în favoarea clienților.

loading...

Update : aici si dreptul la replica : Kaufland transmite următoarele precizări:

Ca urmare a articolului https://www.stiri-extreme.ro/teapa-la-hipermarketurile-germane-kaufland/# , Kaufland România transmite următoarele precizări:

„Acum două zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin.

Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.

Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine.”

 

Aceasta este poziția companiei Kaufland România

Ca urmare a unui articol despre Kaufland, dam ocazia dreptului la replica . Kaufland transmite următoarele precizări:

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro