Plan diabolic in privatizarea CFR Mesagerie SA

by Gruia Stoica, fierarul din Toflea ajuns si Mason cu grade de fierar si cu o avere de 450 de milioane de euro Se spune ca in Romania exista porți […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

agenti-rutiera-465x390

Gruia Stoica, fierarul din Toflea ajuns si Mason cu grade de fierar si cu o avere de 450 de milioane de euro

Se spune ca in Romania exista porți energetice spre alte lumi. Si este un fapt cert acesta.

Începând cu anul de gratie 2000 Romania dorește sa se încadreze in cerințele Uniunii Europene.Asta însemna, la acea data, printre altele privatizare. Guvernul de atunci, (Salutari Bombonel!) începe prin a modifica legi, a șterge datorii si a face companiile romanești atrăgătoare.Le pune pe bursa, ferchezuite cum erau, așteptau cumpărători. “Veniți romani, veniți la Mecca noastră…”, vorba unui cântec, ca se dau firme. Străinii nu prea s-au înghesuit, pe aici, pe acolo cate o companiei cate un rătăcit. Cei deștepți își fac strategii, se grupează si se regrupează in jurul intereselor de moment, dospesc si coc idei.

Astfel, dupa ce a achiziționat o companie de distribuție de presa la nivel național, investitorul nostru, venit de pe alte meleaguri, este influențat si presat, sa cumpere si o companie de transport feroviar, nu de alta dar presa trebui carata cu un leu pe tona, indiferent de distanta. Suna periculos de bine!
Azi așa mâine tot așa, investitorul nostru cedează la presiuni, si in bunul simț si credulitate sa, da curs invitației de a cumpăra….CRF Mesagerie SA. Si in anul 2004 luna decembrie compania CFR Mesagerie SA are un nou acționariat, dupa licitația la Bursa Româna de Mărfuri. Aceasta formulare …”are un nou acționariat”…li va costa pe investitorul nostru.
Așa cum se spune, in Romania „ca sa faci un milion de euro ai nevoie de trei milioane, unul îl pierzi, unul iți este furat si unu iți rămâne!
Investitorul nostru, neștiind ca băieții deștepți tocmai au copt un mare plan, un plan diabolic, prin care puteau fura legal, se bucură de sărbătorile de iarna.

“Hai gata cu fotosinteza”, cum spune o reclama si sa trecem la fapte:

CFR Mesagerie SA era finanțata de la buget prin CFR Calatori SA prin Convenția de Prestări Servicii nr. 31/3/04.11.2002, aceasta convenție este secretă numai băieții deștepți (sa trăiești nea Gogule! si transmite-i salutari si lui nea Gruia.) aveau acces la ea.
Prin acesta convenție, secretă, compania CFR Mesagerie SA era ținuta artificial in viată prin finanțarea ei, ilegala, de către CFR Calatori SA. Pana la momentul privatizării peste 90% din activitatea economica a CFR Mesagerie SA era susținuta de CFR Calatori SA in baza Convenție nr. 31/3/04.11.2002.
Odată cu schimbarea acționariatului si a aplicării prevederilor art. 8 din Actul adițional nr. 12/01.11.2004 ( act ce nu a fost făcut cunoscut de către investitor si BRM la privatizare), se abroga Convenția nr. 31/3/04.11.2002 si implicit si retragerea infuziei financiare – peste 90% din activitatea economica – de care a beneficiat CFR Mesagerie in perioada 2002 – 2004.
Pai bine nene Gogu-le, ma bați la cap, sa cumpăr si acum ma lași cu ochii in soare!
Nu-i nimic, investitorul nostru – conform proverbului – pierzi câștigi, negustor te numești – baga bani pentru acoperirea salariilor si pentru bunul mers al companiei. Diferența este uriașa, dintre ce a cumpărat si ce este acum.

Doamne ferește de mai rău! Nici nu apuca bine sa își tragă sufletul, ca nenea Gogu îl anunță, pe investitorul nostru, ca cheltuielile de exploatare din prestații externe au crescut cu 261.98% fata de anul 2003, fiind de 5,265,882.8 RON!!!!! Iar acestea in proporție covârșitoare reprezentau facturi emise pentru servicii de reparații vagoane efectuate de:

REMAR PASCANI (MEMBRA A ELECTROPUTERE VFU PASCANI SA), REVA SIMERIA – MEMBRE A GRAMPET GROUP (Salutari Nene Gruia!) si SIRV MARASESTI.
Mergem mai departe! In aceiași perioada, 2004 este scoasă la privatizare REMAR PASCANI SA, fabrica care se ocupa cu repararea vagoanelor. Cine câștigă licitația? – GFR SA (Sănătatea nenea Gruia si sa vedem China din tren!) Nu contează cat s-au scremut până statul a măritat REMAR PASCANI SA si nici nu mai contează ca cele 30 hectare de teren cat are fabrica au fost vândute la pachet, la astronomicul preț de 683.000 de euro.
Întotdeauna exista un dar! Dar, REMAR PASCANI (Actuala ELECTROPUTERE VFU PASCANI SA), REVA SIMERIA – MEMBRE A GRAMPET GROUP (Salutari Nene Gruia!) si SIRV MARASESTI emit facturi pentru servicii de reparații facute la vagoane, anterior privatizării, servicii care nu au fost onorante prin plata de nenea Gogu la vremea când trebuia. Uite așa te trezești cu facturi de reparații, care nu au nici un deviz nimic decât numai contractul si factura buna de plata.

Luna de luna începând din noiembrie 2002 pana in decembrie 2004 REVA SIMERIA SA, REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii, ambele membre ale Grupului Grampet, patronate de nenea Gruia si CFR SIRV Mărășești SA a semnat contract cu CFR Mesagerie SA si au emis facturi lunare, fără deviz, fără raport de siguranța de la autoritate din Ministerul Transporturilor, către CFR Mesagerie SA. Urmând ca CFR Mesagerie SA să facă plata facturilor fantomă pentru serviciile care nu au fost prestate. CFR Mesagerie SA achită aceste facturi – când activitatea sa era finanțată prin convenția cu CFR Calatori SA. Aceasta din urma recupera banii de la Ministerul transporturilor (Salutarea Stimabile Nene Mitrea!)
Prin aceasta metoda – de tip suveica – REVA SIMERIA SA, REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii, si CFR SIRV Mărășești SA primesc 1.400.000 lei lunar fara a face nimic. In totalitate aproximativ 24.874.517,10 lei. ( Hei nenea Văcăroiu! Cu sănătatea cum stați? Merge treaba!)

Ai, n-ai, dai! Nu plătești, te execut! Companiile REVA SIMERIA SA, REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii, ambele membre ale Grupului Grampet si CFR SIRV Mărășești SA, in înțelegere secreta cu Nenea Gogu si alte persoane, au început in martie 2005 executarea celor 170 vagoane si a patrimoniului companiei CFR Mesagerie SA conform sentinței comerciale 1473/31.03.2005. Nici despre aceasta intelegere investitorul nostru nu avea cunoștința, care probabil a început in câteva zile dupa privatizare, conform planului diabolic făcut de băieții deștepți. Valoare ceruta de compania REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii este de 1.346.887,57 lei, in baza dosar nr. 35760/3/2006 la TMB secția a VII—a Comerciala
Valoarea reala a unui vagon nou care este de aproximați 800.000 Euro.

Companiile REVA SIMERIA SA, REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii, ambele membre ale Grupului Grampet, si CFR SIRV Mărășești SA au devalizat bugetul de stat aproximativ 25.000.000 lei pentru reparații la 149 de vagoane. Asta înseamnă aproximativ 166 000 lei pentru repararea unui singur vagon.
Conform Publicație de vânzare mobiliara nr. 914/17,05,2006 REMAR Pașcani, actuala Electroputere VFU S.A. Pașcanii, Euro Insol – Remus Borza a scos la licitație, după un raport de evaluare, la suma de 11.200 lei fiecare vagon, care numai costul de reparație este de 166.000 lei.
Așa-i când ești mare orator!

Cine este omul din spatele Grupului Grampet?

Domnul Gruia Stoica – Grup Feroviar Român (GFR) – cel care cu ajutorul Ministrului Miron Mitrea a reusit sa acapareze parți, importante, din CFR Marfa SA, având o accesiune fulminanta.

“Gruia Stoica are 43 de ani și e născut și crescut în comuna Toflea din județul Galați, acolo unde, se știe, este teritoriu țigănesc, populația de etnie rromă apropiindu-se de procentul de 100%. Din această comună Toflea, în anul 1990, Gruia Stoica a plecat către București cu intenția declarată de a face afaceri, de a se îmbogăți. Și se poate spune că a reușit acest lucru pentru că, iacătă, clasamentul pe anul 2011 întocmit de revista Forbes îl plasează pe Gruia Stoica în Top 10 „Cei mai bogați români”, cu o avere estimată la 450 de milioane de euro.

Miliardarul Gruia Stoica este fierar, ducând cumva mai departe tradiția familiei. Stoica iese însă din tiparul etniei rromilor, pentru că are studii superioare. El a absolvit Facultatea de Metalurgie din Galați pe vremea lui Ceaușescu, semn că, totuși, a știut ceva carte, căci înainte de 1989 examenul de admitere într-o instituție de învățământ superior era al naibii de greu. Nu mai zic că nu toată lumea reușea să și termine cei cinci ani de facultate.

Gruia Stoica a ajuns la un asemenea nivel de bogăție făcând afaceri cu statul. Cum-necum, el a avut trecere în Ministerul Transporturilor pe vremea când ministru era Miron Mitrea, iar premier – Adrian Năstase. De atunci a început ascensiunea lui Gruia Stoica din Toflea, care încet-încet a preluat activele CFR Marfă, ba chiar și personalul angajat la această firmă mamut de stat. Asta în timp ce CFR nu mai avea comenzi și era scoasă la privatizat, pe motiv că este nerentabilă.”

“Grup Feroviar Român (GFR) este un alt nume care şi-a făcut loc în față în industria feroviară. Gruia Stoica, proprietarul celui mare operator privat de transport marfă, a intrat pe piață în 2002. Avea o firmă cu numai șase angajați. În același an, CFR Marfă casează 3.500 de vagoane vechi, invocând lipsa comenzilor.
„Au luat contractele cele mai bune şi CFR Marfă a rămas cu contractele cele mai proaste”, spune Rodrigo Maxim.
Afacerile lui Gruia Stoica sunt prospere: un an mai târziu, numărul angajaților de la GFR ajunge la 300. De 50 de ori mai mult decât la înființare.
„A luat de la CFR Marfă oamenii din puncte cheie, oferindu-le salarii net superioare decât cele pe care le oferea CFR Marfă, oameni care au plecat cu strategiile şi cu contractele de bază pe care CFR Marfă le deținea la vremea respectivă şi astfel şi-au dezvoltat afacerea”, spune Viorel Istrate. CFR Marfă pierde clienți an de an. În schimb, Grup Feroviar Român crește.

În 2009, are 1.600 de angajați şi o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro. Patru ani mai târziu, îşi dublează cifra de afaceri şi lucrează cu 2.200 de oameni. Comparativ, CFR Marfă ajunge de la o cifră de afaceri de 253 de milioane de euro în 2009, la 200 de milioane de euro în 2013. 8.300 de oameni, din cei 17.000 pe care îi avea în 2009, sunt concediați până în 2013.

Una dintre afacerile perdante ale statului făcute în numele CFR Marfă poartă numele Rolling Stock.
În 2007, Ministerul Transporturilor, condus de Ludovic Orban, decide înființarea unei companii cu trei acționari: CFR Marfă, cu 42% din acțiuni, Grup Feroviar Român(Gruia Stoica), cu 40%, și Raiffeisen Bank, cu 18%.

Rolling Stock trebuia să modernizeze 6.500 de vagoane şi 79 de locomotive, care aparțineau companiei CFR Marfă. Conform înțelegerii, GFR făcea reparațiile. Raiffeisen Bank plătea. Vagoanele urmau să fie închiriate apoi oricărui client interesat. Profitul s-ar fi împărțit conform numărului de acțiuni din firmă.
„La Rolling Stock Company s-au încheiat contracte de rezervare pentru aceste vagoane, contracte de rezervare care presupuneau închirierea lor la clienți, care sunt în favoarea Grup Feroviar Român, nu CFR Marfă”, spune Viorel Istrate.
În 2008, GFR cumpără pachetul de acțiuni de la Raiffeisen Bank şi devine acționar majoritar la Rolling Stock. În această calitate, GFR comandă repararea vagoanelor care aparținuseră CFR Marfă. Numai că modernizarea nu e făcută de Rolling Stock, ci de alte firme în care era acționar Gruia Stoica. Costurile sunt mai mari decât cele practicate de CFR Marfă înainte de înființarea noii companii.
„Deci acele firme reparatoare cum sunt cele de la Simeria, cele de la Pașcani, au reparat aceste vagoane pe preturi care depășeau 8.000 de euro pe vagon, în condițiile în care CFR Marfă le repara cu 3.600”, spune Viorel Istrate.

“Este un mister cum dintr-un fierar care a afirmat că în tinerețe a făcut dălți, cu doar 300.000 de lei în buzunar în 1990 (bani dați de tatăl său, conform propriilor sale declarații) și fără nici un fel de relații, Gruia Stoica a prosperat inclusiv pe timp de criză, ajungând în 2011 printre primii 10 miliardari ai României, cu o avere de 450 de milioane de euro, potrivit topului întocmit de revista Forbes, care va apărea zilele următoare pe piață. Nu de puține ori s-a insinuat că Gruia Stoica ar fi de fațadă în afacerile pe care le derulează în România, el nefiind decât un pion folosit de serviciile secrete sau de organizațiile masonice.”

Trei sferturi din trenurile CFR au ajuns la fier vechi.

Soarta vagoanelor de călători şi de marfă au avut-o şi cele 165 de vagoane poștale. Vagoanele erau deținute de compania CFR Mesagerie, subordonată CFR Călători.

„Dimineața era extrem de frig, era negură, era ca un fel de ceață, a apărut trenul, a oprit la peron, se ridicau valuri de aburi de la vagonul de încălzire… și în dreptul vagonului de poștă au venit acele cărucioare. Și toată lumea din vagonul de poștă arunca ziarele, arunca revistele, arunca periodicele, cărțile”, povestește Mircea Dorobanțu, directorul Muzeului Căilor Ferate Române. CFR Mesagerie începe să fie concurată de firmele de curierat care fac transport rutier. Pierde clienți, acumulează datorii și, în 2004, este scoasă la privatizare. La licitație participă doar două firme. Ambele îi aparțin lui Hassan Awdi, om de afaceri cu cetățenie libaneză și americană, proprietar al Rodipet, rețeaua națională de distribuție a presei scrise.
În 2004, Hassan Awdi cumpără CFR Mesagerie cu 187.000 de euro (7 miliarde de lei vechi). Un an mai târziu, cele 165 de vagoane poștale dispar din patrimoniul societății. Agenția Națională de Administrare Fiscală susține că vagoanele au dispărut printr-un sistem „suveică”.

CFR Mesagerie împrumută 360.000 de euro de la Piramid Corporation SRL, o firmă din grupul Awdi. Pune gaj tot patrimoniul CFR Mesagerie. Compania nu înapoiază banii. Toate bunurile Mesageriei sunt transferate în contul Piramid Corporation. Firma le transfera în aceeași zi către Rodipet Courier, tot firmă din grupul Awdi.
De la Rodipet Courier se pierde urma vagoanelor. „Când firma a intrat în insolvență au existat. Că nu avea cine să le ia. Nu puteai să le iei de pe șină să pleci cu ele acasă. Că totuși, vorbim de un vagon care cântărește pe la 20 de tone. Valorează la mâna a doua undeva la 300.000-400.000 de euro un vagon. Iar aceste vagoane au dispărut. Nu le găsește nimeni”, spune Florin Lungoci, director general al Awdi Group România.

Planul diabolic copt de băieții deștepți era simplu, scoatem la vanzare CFR Mesagerie SA, păcălim un investitor credul, (Salamun’ Alaikum Hassan Awdi!), acoperim furtul de 25 milioane RON de la buget, falimentam CRF Mesagerie SA si ii luam vagoanele si tot patrimoniu si lăsăm pe drumuri 1250 de salariați. Amin.

Nu vreau sa va stric ziua încep sa economisesc bani, ca presimt ca iar voi plăti – din taxe si impozitele mele – o suma cu 7 cifre despăgubire!

 

http://www.antidotul.ro/…/gruia-stoica-fierarul-din-toflea-…
https://saccsiv.wordpress.com/…/distrugerea-tarii-rromii-d…/
http://www.digi24.ro/…/romania-furata-trei-sferturi-din-tre…

loading...

Romania Justice System and Investors-Sistemul de justiție și investitori

 

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Stiri Extreme

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro