O NOUĂ MIZERIE Progresisto-Mondialistă. UNICEF ne propune să eliminăm Examenul Național de Admitere în Liceu SINGURUL EXAMEN corect și cuprinzător care are loc în România de azi. Federația părinților: “Suspendarea examinării va îngropa sistemul de educație”

by   loading... România de azi, are un singur examen CORECT și ATOTCUPRINZĂTOR, care dă șanse și ultimului copil, aflat în ultimul cătun al țării, să ocupe un LOC PE […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

 

loading...

România de azi, are un singur examen CORECT și ATOTCUPRINZĂTOR, care dă șanse și ultimului copil, aflat în ultimul cătun al țării, să ocupe un LOC PE MERIT, la cel mai bun liceu din București sau din alte orașe ale țării, dacă știe materia mai bine ca ceilalți: “Examenul Național de Admitere în Liceu”.

Desigur acel copil merituos va trebuie să aibă și mijloacele materiale pentru ca mai apoi să poată urma acel Liceu, situație în legătură cu care Statul care își zice “Român”, nu se arată deloc interesat, ba chiar am zice pe șleau, că-l doare-n fund. Nu mai există cămine ale liceelor , nu mai există cantine ale liceelor, ca pe vremea mult-hulitului Ceaușescu, nu mai există nimic. Bursele școlare, câte se mai dau, sunt foarte mici și nu acoperă nici pe departe cheltuielile. Statul care își zice “Român”, își bate practic joc de acești copii.

Dar cel puțin, orice copil SĂRAC dar MERITUOS, ARE încă, POSIBILITATEA, ca pe baza acestui EXAMEN NAȚIONAL DE ADMITERE ÎN LICEU, să ocupe un loc PE MERIT la cele mai bune licee din țară.

Din acest motiv acest concurs național CORECT și ATOTCUPRINZĂTOR este motiv de URĂ ACERBĂ al protipendadei marilor orașe.

Acest EXAMEN NAȚIONAL, DERANJEAZĂ ȘI ÎMPIEDICĂ profund pătura suprapapusă, îmbogățiții de după revoluție și toată protipendada capitalei și a marilor orașe de a-și băga copiii, mai puțin merituoși, prin diverse metode, ca să ocupe LOCURI NEMERITATE în cele mai bune LICEE ale țării.

Pilele, transferurile de după eșecuri și liceele private alternative cu taxe de mii sau zeci de mii de euro pe an funcționează din plin ca alternative, dar chiar și așa, “protipendada” e foarte supărată că unele dintre odraslele lor acced cu greu la locurile BUNE din licee, fiind împiedecați după părerea lor “de țărănoii care vin din provincie să le ocupe locurile la care banii și poziția lor le-ar da dreptul din plin să le ocupe”.

Nu e deci de mirare, că LOBBY-ul lor nerușinat face propagandă din ce în ce mai agresivă în ultimii ani pentru DESFIINȚAREA EXAMENULUI NAȚIONAL DE ADMITERE ÎN LICEU

Cum această protipendadă a marilor orașe e de cele mai multe ori: progresistă, liber-schimbistă și internaționalistă, iată că lobby-ul ei a ajuns până la organismelele internaționale pline și ele de trepăduși progresiști

Potrivit celui mai recent raport realizat de UNICEF, prezentat miercuri, România ar trebui să ia în considerare suspendarea evaluării de la clasa a VIII-a și revizuirea parcursurilor școlare. Iată limbajul de lemn al trepădușilor progresiști, de la nu știm ce divizie a UNICEF, trepăduși progresiști care ne cer DESFIINȚAREA celui mai corect examen care există în ROMÂNIA:

Având în vedere consecințele negative ale actualelor examinări naționale asupra învățăturii, motivației și evoluției elevilor, este importantă creșterea calității lor.

Ca o primă prioritate, România ar trebui să îmbunătățească calitate și imparțialitatea evaluării naționale pentru clasa a VIII-a, ținând cont de miza importantă a acestei pentru studiile viitoare ale elvilor.

Pe viitor, România ar trebui să revizuiască parcursurile școlare și certificarea de la nivelul învățământului secundar, luând în considerare inclusiv posibilitatea suspendării evaluării naționale pentru clasa a VIII-a”,

se arată în raportul “Evaluările și examinările în sistemul de educație din România”, realizat de Fondul Internațional pentru Urgențe ale Copiilor al Națiunilor Unite (UNICEF).

Prin urmare, progresiștii de la UNICEF, ne cer să eliminăm “Examenul Național de Admitere în Liceu”, SINGURUL EXAMEN corect și cuprinzător care are loc în România de azi

– ca să “îmbunătățim activitatea din învățământul românesc”, adică ca odraslele protipendadei progresiste din marile orașe să acceadă mai ușor la locurile din liceele BUNE, lipsite de concurența copiilor săraci dar merituoși din satele și micile orașe ale României

“În contextul în care se militează pentru valorizarea sistemului educațional, renunțarea la Evaluarea Națională la clasa a VIII-a și intrarea la liceu fără examen național sau fără examen de admitere va îngropa definitiv actualul sistem educațional. Prin urmare, dat fiind contextul real în care se situează învățământul românesc- scăderea prestigiului școlii din cauza pierderii valorii actului educativ și a diminuării până la anulare a rolului evaluării la sfârșitul ciclurilor de școlarizare, devalorizarea impactului social al absolvenților de învățământ mediu și superior- solicităm Ministerului Educației maturitate decizională, astfel încât opțiunea care va substitui actuala procedură de admitere în învățământul liceal să fie într-adevăr una care să asigure creșterea calității educației naționale într-un timp cât mai scurt“, reiese din comunicatul de presă al Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți – Învățământ Preuniversitar.

Reprezentanții părinților sunt de părere că orice fel de evaluare care pune elevii într-o situație de competitivitate este un plus pentru sistemul de educație.

Suntem convinși de rolul major al competitivității în societate ca impuls al evoluției, și tocmai de aceea, considerăm imperios necesară competitivitatea în sistemul educațional, unde rezultatele din ultimii ani demonstrează mediocritatea întregului demers educativ și lipsa oricărei perspective a progresului. Atâta timp cât se dorește un parcurs fără evaluarea competențelor, atâta timp cât deja se acceptă o procedură de admitere în liceu a elevilor care au medii cu mult sub nota 5 și care nu au, din păcate, nicio perspectivă în a-și construi o carieră profesională care să le garanteze inserția socială, ne întrebăm care va fi traiectoria unui învățământ ale cărui etape sunt asumate în lipsa unei ierarhizări valorice dictate de o testare“, se mai arată în comunicatul de presă.

Potrivit celui mai recent raport realizat de UNICEF, prezentat miercuri, România ar trebui să ia în considerare suspendarea evaluării de la clasa a VIII-a și revizuirea parcursurilor școlare.

Având în vedere consecințele negative ale actualelor examinări naționale asupra învățăturii, motivației și evoluției elevilor, este importantă creșterea calității lor.

Ca o primă prioritate, România ar trebui să îmbunătățească calitate și imparțialitatea evaluării naționale pentru clasa a VIII-a, ținând cont de miza importantă a acestei pentru studiile viitoare ale elvilor.

Pe viitor, România ar trebui să revizuiască parcursurile școlare și certificarea de la nivelul învățământului secundar, luând în considerare inclusiv posibilitatea suspendării evaluării naționale pentru clasa a VIII-a”,

se arată în raportul “Evaluările și examinările în sistemul de educație din România”, realizat de Fondul Internațional pentru Urgențe ale Copiilor al Națiunilor Unite (UNICEF).

Ministrul Educației, Pavel Năstase, a explicat că încă nu se poate lua o decizie referitoare la evaluarea națională de la clasa a VIII-a.

 

sursa:Mediafax.ro

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro