Franțuzoaica lui Nicuşor se-ncurcă în Minciuni. Clotilde Armand prinsă cu MINCIUNA la Comarnic-Bușteni: 17.500 euro, studiu de fezabilitate pentru un km

by loading... Clotilde Armand prinsă cu MINCIUNA la Comarnic-Bușteni: 17.500 euro, studiu de fezabilitate pentru un km Clotilde Armand, fosta candidata a USB la Primăria sectorului 1, despre a cărui […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

loading...

Clotilde Armand prinsă cu MINCIUNA la Comarnic-Bușteni: 17.500 euro, studiu de fezabilitate pentru un km

Clotilde Armand, fosta candidata a USB la Primăria sectorului 1, despre a cărui implicare în afacerea Bechtel a scris FLUX 24, revine cu noi precizări pe facebook după ce la Digi 24 a spus că regretă contractul.

Mai mult ea dezvăluie că firma pe care o reprezintă a încasat 12.000 de euro pe kilometru pentru studiul de fezabilitate a centurilor ocolitoare de la Comarnic și Bușteni. 58.000 de euro în total afirmă Armand care precizează că prețul ar fi unul foarte mic fiind vorba doar de 4 kilometri.

Numai că Armand minte.

Conform datelor oficiale, Egis, firma pe care o conduce nu a obținut 58.000 de euro, ci 70.000 în total, adică nu 12.000 de euro pe kilometru, ci 17.500 euro, preț enorm.

În mai 2015, compania condusă de Clotilde Armand a obţinut contractul de servicii având ca obiect „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bușteni” și contractul de servicii având ca obiect „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Comarnic”.

Iar dezvăluirile despre afacerile coordonate de Clotilde Armand sunt doar la început, FLUX 24 descoperind zeci de contracte cu statul a doamnei care pretinde că luptă cu corupţia din instituţiile statului.

Compania condusă de Clotilde avea un termen de 4 luni să realizeze studiile de fezabilitate pentru suma de 128.900 lei fără TVA fiecare, adică în total cam 300.000 de lei, adică un mizilic de 70.000 de euro. Nimeni nu a auzit de finalizarea acestor studii.

CITIȚI ȘI:Clotilde Armand după ce a încasat 50 milioane de euro de la Bechtel: REGRET

În realitate, deși Bechtel a plecat în martie 2013, șantierul autostrăzii Transilvania nu a fost închis, iar Egis a continuat să angajeze ingineri pentru conservarea șantierului, asistentă la pregătirea licitațiilor și supervizarea noilor constructori angajați de CNADNR. Sumele încasate au fost justificate prin foi de pontaj verificate de beneficiar, în totală transparență și conform practicilor din industrie, recunoaște Clotilde

Sursa: Flux24

(MEDIAFAX)

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate.

Contact: office@stiri-extreme.ro