Din mâna lui S-AU NĂSCUT bijuteriile României! Cele opt MINUNI ale lui Ceauşescu! Imaginile sunt DE EXCEPȚIE! Era mai bine sau mai rau inainte de 1989?

Distribuie!by Petre Ţuţea: “Când voi muri eu, după mine rămâne un singur mare naţionalist în care să credeţi, Ceauşescu. Nu ştiu eu cât de comunist e el, dar ţine cu […]
Distribuie!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Petre Ţuţea:


“Când voi muri eu, după mine rămâne un singur mare naţionalist în care să credeţi, Ceauşescu. Nu ştiu eu cât de comunist e el, dar ţine cu naţia asta, să ştiţi de la mine. Ăsta e român adevărat. Ţine cu noi!”
Destinul a făcut să moară Ceauşescu înaintea lui, şi el după…”Aţi văzut domnule, era mai mare naţionalist ca mine, că l-au omorât înaintea mea.” – 
Mare om, mare român acest Ţuţea 

loading...

Petre Țuțea: „Îl bag în p… mă-sii cine l-o mai înjura pe Ceaușescu”


Faptele vorbesc!

Au trecut 27 de ani de la “revolutie”. Ceausescu a condus Romania timp de 24. Nu se poate spune ca era “bine” pe vremea lui Ceausescu, dar putini stiu cum era Romania inainte de Ceausescu! Acest conducator a fost pentru tara asta ceea ce au fost Kemal Ataturk pentru Turcia si Abdul Nasser pentru Egipt : TATAL NATIUNII!

Ceausescu a scos Romania din Evul Mediu, de la lumina lumanarii, la lumina electrica, de la carul cu boi, la intreprinderi producatoare de automobile, camioane, tractoare, locomotive si avioane… Nu stiu daca, pastrand proportiile, exista performante asemanatoare in istorie – poate Ramses cel Mare. Ceausescu a dictat sa se ridice scoli, spitale, diguri, baraje, hidrocentrale, cai ferate, aeroporturi, baze militare subterane, lucrari hidrotehnice portuare, flote de avioane si vapoare, irigatii pe mii de hectare, poduri impresionante, ba chiar si ..autostrazi. In 24 de ani amarati, rastimp in care a platit datoriile si a dublat populatia urbana (v-a adus la oras, ma, futu-va-n cur….)…


De fapt este incredibil. Daca stiti despre ce vorbesc, veti vedea ca performantele lui Ceausescu frizeaza imposibilul. Si, peste asta, a pastrat DEMNITATEA acestui popor de tampiti! 

Ambiție, perseverență, nebunie și curaj. a baza celor mai impresionante construcţii cu care România se laudă peste hotare stă Nicolae Ceauşescu…

ACHITAREA DATORIEI EXTERNE A ROMâNIEI IN ANUL 1989,  UNICA TARA DIN LUME !

CASA POPORULUI

 

Conform World Records Academy, Palatul Poporului ocupă locul întâi în lume în topul celor mai mari clădiri pentru uz civil.  De asemenea, este cunoscută în lume ca fiind cea mai  costisitoare și cea mai grea clădire administrativă din lume.

După cutremurul din anul 1977, Nicolae Ceaușescu a ordonat ”reconstrucția” Bucureștiului.  Între anii 1978-79 a fost lansat un concurs național, care avea ca obiective reconstruirea Bucureștiului. Proiectul a durat 4 ani, și a fost câștigat de arhitecta Anca Petrescu, avansată în funcție ca arhitect șef.

Acest proiect de reconstruire a Bucureștiului cuprindea o serie de clădiri cum ar fi: Palatul Parlamentului – Casa Republicii, Ministerul Apărării Naționale, Casa Radio, Hotelul Marriott – Casa de Oaspeți, Casa Academiei Române, Parcul Izvor și Bulevardul Unirii – Victoria Socialismului. În 1989 costurile clädirii erau estimate la 1.75 miliarde dolari, iar în 2006 la 3 miliarde de euro, notează a1.ro.

TRANSFĂGĂRĂŞANUL

Drumul Național 7C (DN7C), supranumit Transfăgărășan, este unul din cele mai spectaculoase drumuri din România, acesta legând regiunea istorică a Munteniei cu Transilvania.

CANALUL DUNĂRE-MAREA NEAGRĂ

Canalul a fost inaugurat pe 26 mai 1984, de către Nicolae Ceaușescu. S-au excavat 294 milioane m3 la canalul principal și alte 87 milioane m3 la ramura nordică, Poarta Albă-Midia Năvodari (mai mult cu 25 milioane decât la Canalul Suez și cu 140 milioane decât la Canalul Panama) și s-au turnat 5 milioane m3 de betoane.

METROUL DIN BUCUREŞTI

În anul 1908, Dimitrie Leonida își alegea ca temă a diplomei sale de licență proiectul construcției unui metrou în București. Primele tentative de a construi un metrou în București datează din anii 1909 – 1910, când se negocia cu firma Siemens & Halske din Germania concesionarea construirii liniilor de tramvai.

BARAJUL VIDRARU

Construcția Barajului Vidraru a început în anul 1961 și tot în această perioadă s-a lucrat și la Hidrocentrala de pe Argeș. Barajul a fost umplut la capacitate abia în luna decembrie 1965. Astfel s-a născut Lacul de Acumulare Vidraru, așezat între Munții Frunții și Ghițu.

HIDROCENTRALA DE LA PORŢILE DE FIER

Este una din cele mai mari construcții hidrotehnice din Europa și cea mai mare de pe Dunăre. Construcţia acestei hidrocentrale a început la 7 septembrie 1964, în timpul mandatului lui Gheorghe Gheorghiu Dej şi a fost finalizată pe 16 mai 1972.

CASA RADIO

Casa Radio este o clădire neterminată din București, situată în apropierea râului Dâmbovița și a Cotroceniului. Construirea sa a început înainte de 22 decembrie 1989 şi urma să găzduiască Muzeul Național de Istorie a Republicii Socialiste România.

 

Sursa: virale.ro

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro