Coca-Cola a lansat mai multe reclame prietenoase cu homosexualii, reclame „Gay Friendly”. Consumați Coca-Cola Friendly.

by   Foto: O reclamă Coca-Cola gay friendly care rulează deocamdată doar la Amsterdam: în reclamă apar doi homosexuali și UN COPIL sub titulatura: „Noi preferăm fericirea în locul tradiției”. […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

 

Foto: O reclamă Coca-Cola gay friendly care rulează deocamdată doar la Amsterdam: în reclamă apar doi homosexuali și UN COPIL sub titulatura: „Noi preferăm fericirea în locul tradiției”. În traducere „Tradiția se opune fericirii…”

Due genitori omosessuali e lo slogan “Noi preferiamo la felicità alla tradizione”: è la nuova campagna di Coca-Cola apparsa questi giorni ad Amsterdam (naturalmente non in Italia, almeno per ora) Non è la prima volta che la comunità lgbt diventa protagonista di una pubblicità della multinazionale: era successo anche in occasione del superbowl.

sursa: commaonline.it.


Doi părinți homosexuali și sloganul “Noi preferăm fericirea în locul tradiție”: și noua campanie Coca-Cola apărută în aceste zile la Amsterdam (normal nu încă în Italia, cel puțin pentru moment) Nu e prima dată când comunitatea LGBT devine protagonista unei publicități făcute de multinaționale: o astfel de publicitate a apărut (în SUA) chiar și cu ocazia finalei superbowl

sursa commaonline.it.

Dacă tot se implică „Coca Cola” imparțial în problemele sociale și tradiționale ale planetei și ale românilor așteptăm și o reclamă :

„Decebal Friendly” sau

„Mihai Viteazul Friendly”, sau

„Mihai Eminescu Friendly” sau

„Oameni religioși Friendly” sau

„Referendumul Pro-Familie Friendly” sau

„Cum ni se fură Petrolul Friendly” sau

„Cum ni se taie Pădurile Friendly” sau

„Cât de mici sunt salariile în România Friendly”.

„Cât zahăr e în Coca Cola Friendly” sau

„Cât de cancerigenă e Coca Cola Friendly”

DailyMail: „Substanța chimică — 4-methylimidazole (4-MI) — care ajută să se dea culoarea cunoscută băuturii, e listată de către oficiul de sănătate din California ca o potențială substanță cancerigenă”,
sau în Huffington Post – Coca-Cola şi Pepsi ‘Conțin Alcool Şi Cresc Riscul de Cancer’

Până atunci consumați Coca-Cola Friendly.

HotNews – (Pe 2 martie 2017) Coca-Cola a lansat o nouă reclamă „gay-friendly” adresata tuturor genurilor si generațiilor: Este o poveste umana in care Cola joaca un rol-cheie in dezvoltarea unei drame

Producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola a lansat o reclama „gay-friendly”, in care un frate si o sora concureaza pentru simpatia unui tanar aflat pe marginea unei piscine, in cadrul unei campanii globale care se adreseaza tuturor genurilor si generatiilor si care a fost laudata pentru faptul ca sprijina diversitatea si sentimentul de includere in societate a membrilor comunitatii LGBT, informeaza Reuters, citat de News.ro. Reclama a fost incarcata pe canalul de Youtube al brandului pe 2 martie si are peste 2,5 milioane de vizionari. Ce inseamna „Gay-friendly”

Este o expresie care se refera la anumite locuri, politici, persoane, companii si institutii care sunt deschise si primitoare fata de membrii comunitatii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender), cu scopul de a crea un mediu marcat de susținere, respect, egalitate si lipsa prejudecatilor.

„Rivalitatea dintre frati nu a aratat niciodata mai atotcuprinzatoare ca acum”, au declarat reprezentantii publicatiei Out Magazine, referindu-se la noua reclama a companiei Coca-Cola, ce a fost lansata saptamana trecuta. Jurnalistii de la Marketing Week au avut o opinie similara.

Desi filmele si serialele TV cu tematica gay au devenit destul de comune, publicitatea este un domeniu de activitate care a acceptat mai greu ideea de a promova cuplurile de acelasi sex, in special atunci cand este vorba de brandurile de renume mondial. Noua reclama Coca-Cola, parte a campaniei globale „Taste the Feeling”, prezinta o adolescenta care il priveste cu un interes nedisimulat, de la o fereastra aflata la parter, pe un tanar care curata o piscina, in timp ce fratele ei face acelasi lucru de la o fereastra aflata la etaj.

Cei doi frati alearga spre frigider si incearca sa se impiedice unul pe celalalt in aceasta cursa, pentru a ajunge la o sticla de Coca-Cola, rece, si sa o ofere tanarului de pe marginea piscinei, pe acordurile cantecului italian „Come Prima” care sunt difuzate in fundal.

In ciuda eforturilor depuse de cei doi frati, in momentul in care ei ajung langa piscina, ei constata ca mama lor a fost mai rapida si ii oferise deja tanarului in cauza o sticla de Coca-Cola.

Noua reclama nu contine dialoguri si reprezinta unul dintre cele patru spoturi publicitare ce au fost incluse in noua campanie globala a companiei americane.

„Este o poveste umana, in care Coca-Cola joaca un rol-cheie in dezvoltarea unei drame”, a spus Ali Brubaker, senior manager al departamentului global de PR al Coca-Cola.

„Noi includem mesaje culturale relevante, in mod organic, in reclamele noastre, insa nu ca subiect principal al povestii, ci in subtext”, a adaugat el.

Sursa: HotNews.ro

Video cu Reclama Coca-Cola prietenoasă cu homosexualii

O altă reclamă Coca-Cola gay friendly care rulează deocamdată doar la Amsterdam: în reclamă apar doi homosexuali și UN COPIL sub titulatura: „Noi preferăm fericirea în locul tradiției”

loading...

(Fluierul)

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Stiri Extreme

Despre Stiri Extreme

Stiri Extreme: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@stiri-extreme.ro