INCREDIBIL. Turbați de Dezvăluirile lui Ghiță, SOROŞISTA Alina Mungiu Pippidi şi România Curată cer ÎNCHIDEREA ROMÂNIEI TV. Vă dați seama ce Dictatură ar fi băgat Rețeaua Progresisto-Soroşistă dacă ar fi câștigat Alegerile?

by Nota Redacției Deşi SOROS a băgat în ei peste 100 de milioane de euro din 1990 încoace, după spusele soroşistului Pîrvulescu, propaganda Rețelei Soros s-a fâsâit pur şi simplu […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Nota Redacției

Deşi SOROS a băgat în ei peste 100 de milioane de euro din 1990 încoace, după spusele soroşistului Pîrvulescu, propaganda Rețelei Soros s-a fâsâit pur şi simplu în ultimul an chiar când erau siguri că vor pune mâna complet pe putere. (Peste 100 de milioane plus alte multe miliarde băgate de Sistem, de Ambasade şi de alți miliardari progresişti în propaganda ziarelor progresiste)

Micuța presă independentă le-a venit de hac dezvăluind tristele adevăruri a finanțărilor externe pe care le primesc şi adevăratele intenții ale acestei rețele.

Disperați că au mâncat banii lui Soros de pomană, Soroşiştii vor acum să ÎNCALCE CONSTITUȚIA: EI vor SĂ CENZUREZE şi să ÎNCHIDĂ orice ziar şi orice TELEVIZIUNE care vorbește despre ei. NU E O GLUMĂ. CER CENZURA PUBLIC.

Se ocupă de Listele Negre şi de Presa Independentă de pe Internet, se ocupă de cenzurarea Facebook-ului, iar acum cer pur şi simplu ca România TV să fie închisă. Aşa ceva n-ați mai văzut de pe vremea lui Stalin. Iar acum că au pierdut alegerile isteria lor şi dorința de CENZURĂ au ajuns la Cote Maxime

Soroşişta Alina Mungiu Pippidi în România Curată ziar finanțat de SOROS – „De ce România TV ar trebui închisă. Și de cine”

Pippidi: „Consiliul Național al Audiovizualului ar trebui să închidă România TV, așa cum a închis OTV. Iată cinci motive îndestulătoare și două recomandări”.

Scurt şi la obiect. Ca pe vremea lui Stalin şi a Anei Pauker. În traducere din progresistă în română: „Lichidați-i mama lor de gunoaie. Cum îndrăznesc să ne critice, nemernicii dracului”

Individa instigă public la încălcarea drepturilor fundamentale

Ne bate gândul, văzând ce scrie Pippidi, că şi la închiderea OTV-ului au participat pe lângă „Iresponsabilul Vesel” Victor Ponta şi Rețeaua Soros cu aceeași Alina Mungiu Pippidi în frunte. Așteptăm o mărturisire despre OTV aşa cum o face acum cu România TV.

Pe lângă cenzură, Soroşista cere Rețelei Soros să organizeze acțiuni de stradă, deci recunoaște că Rețeaua Soros e cea care se ocupă şi cu acțiunile de stradă, exact așa cum v-am arătat şi la Colectiv şi în alte cazuri

Pippidi: „Coaliția pentru o presă curată (n.Red. altă rețea de ONG-uri finanțate de Soros dirijată tot de Pippidi), cu puținii ei membri atîția cît se găsesc, adică acele organe de presă care au curajul să își recunoască finanțatorii (n.Red. Ați văzut? Pippidi le spune: Spuneți, mă, laşilor că vă dă Soros bani şi ieșiți cu propaganda, nu mai stați ascunşi: că şi-așa s-a aflat.), și ONGurile care îi monitorizează și asistă, trebuie să facă o mobilizare mult mai mare ca să avem demonstrații, ocupări și alte acțiuni creative prin care publicul să ceară presă curată”.(N.Red. I-auzi! Demonstrații şi ocupări de stradă ca să se instituie Cenzura. Caz unic în istoria omenirii: să protestezi pentru Cenzură. Femeia e şi proastă nu numai isterică, asta e clar. Un om normal nu poate scrie așa ceva fără să-şi dea seama că se face de râs. Vă dați seama pe ce proşti a cheltuit Soros sute de mii de euro la SAR-ul lui Pippidi şi la România Curată?)”

Pippidi: „Lăsați aia cu știrile false de pe Facebook, e pierdere de vreme, iată o situație mult mai gravă”.

Aflăm deci, că tot rețeaua Soros se ocupă de Listele Negre, (liste pe care Fluierul.ro e la loc de cinste), şi de înscenarea cu ‘ştirile false de pe Facebook şi de pe internet’ manevră Soroşistă care să ducă la Cenzurarea ziarelor independente. Soroşista se dă de gol şi dă ordine rețelei Soros aflate în derută: „Lăsați aia cu știrile false, iată o situație mult mai gravă” numită România TV care trebuie închisă IMEDIAT.

Iată articolul Complet al Soroşiştei Alina Mungiu Pippidi articol publicat în România Curată ziar finanțat de SOROS – „De ce România TV ar trebui închisă. Și de cine”

Consiliul Național al Audiovizualului ar trebui să închidă România TV, așa cum a închis OTV. Iată cinci motive îndestulătoare și două recomandări.

1. România TV nu a fost niciodată în legalitate, ea a emis mai întîi și a făcut rost pe șest de licență după aceea. Existența ei s-a bazat pe tipicul furt de identitate din statul român, unde proprietatea nu e niciodată protejată de autorități, combinație a faptului că firma furată (Realitatea TV) aparținea atunci lui S.O. Vântu/E. Scwartzenberg, contra cărora Traian Băsescu lupta pe față, iar Ghiță era favorizat că îi făcea servicii (pretextul închiderii lui Vântu au fost amenințările la adresa lui Ghiță, care a făcut o plîngere- dosarele pe bune au venit mai tîrziu). Realitatea, prin patronii de atunci și administratorii judiciari de mai tîrziu, a cîștigat în instanță, dar CNA (Răsvan Popescu) a permis practic lui Ghiță să păstreze profitul din furt și să-l reinvestească. Asta, deși 96 (1) din legea audiovizuală spune: ”Constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la o lună la un an sau cu amendă transmisia serviciilor de programe de televiziune ori de radiodifuziune fără licenţă de emisie sau licenţă de utilizare a frecvenţelor radio în sistem digital terestru. Și (2) În cazul săvârşirii infracţiunilor prevăzute la alin. (1) instanţa poate dispune şi aplicarea dispoziţiilor Codului penal privind confiscarea specială”.
(N.Red. „România TV nu a fost niciodată în legalitate” Vă dați seama ce aberație şi ce manipulare penibilă spune Pippidi, din moment ce postul are o licență LEGALĂ? Cum poate crede cineva că România TV ar transmite fără licență legală de ani de zile?)

2. CNA are dreptul, conferit de art 95 (1) de a decide retragerea licenţei audiovizuale sau a dreptului de furnizare a serviciului media audiovizual la cerere, în cazul săvârşirii repetate de către furnizorul de servicii media a uneia dintre următoarele fapte: a) incitarea publicului la ură naţională, rasială sau religioasă; b) incitarea explicită la violenţă publică; c) incitarea la acţiuni care au drept scop disoluţia autorităţii de stat; etc- Deciziile emise în condiţiile art. 95 şi 95 (1) pot fi atacate la secţia de contencios administrativ a curţii de apel; soluţionarea cauzei se face în cel mult 15 zile de la sesizare. Agenția de Monitorizare Media a adunat un dosar enorm privitor la asemenea incitări de către România TV, de la sănătatea președintelui la amenințări imaginare la frontiere și conspirații inventate (vezi aici).

Numai pentru titlurile pe galben incitînd la violență contra celor vînduți lui Soros sau agenturilor străine și ar trebui retrasă licența, că violența șovinismului practicat de RTV a contaminat întreaga campanie electorală, cu consecințe care depășesc rezultatul imediat și nu aduc profit nimănui.
(N.Red. Care „violență”? Unde ați văzut „violență” la România TV?
Poate tabloide la greu dar asta cu „violența” e o minciună Pippidiană. Violență REALĂ am văzut doar la tinerii manipulați de progresişti care în timpul mitingurilor pentru Colectiv au dat cu pietre în Biserici şi chiar în Patriarhie.

Care „ură națională şi religioasă”? De când criticarea lui Soros şi a finanțaților lui e „ură națională şi religioasă”? De unde minciuna asta Odioasă? De unde Manipularea asta Mizerabilă?

Şi de când „a-l critica pe Soros” e „şovinism”. Adică am avea voie să criticăm pe oricine doar pe SOROS nu? Dar ce-i SOROS ăsta? Dumnezeu pe Pământ? Pe Soros îl critică președintele SUA, Donald Trump, pe Soros, îl critică primul-ministru al Israelului Netanyahu, pe Soros îl critică Jerusalem Post care a scris cu exemple elocvente care arată cum vrea Soros să producă Haos în statele lumii. Toți aceştia ca şi noi şi ca şi România TV (care avea şi evidente interese electorale despre care am scris) îl critică pe Soros pentru ceea ce face nu pentru etnia lui. Dar isteria finanțatei lui Soros i-a întunecat mintea. Să zici că Jerusalem Post e un ziar şovin doar pentru că-l critică pe Soros e de râsul lumii. O fi şi Jerusalem Post şi Netanyahu „şovini” față de Soros? Celălalt Soroşist Pârvulescu a spus că oricine îl critică pe Soros e „antisemit”. Serios? Cum e ca finanțat al lui Soros să ajungi să te pretezi la orice şi să ajungi să spui aberația: cum că Jerusalem Post sau Netanyahu sunt „antisemiți” doar pentru că-l critică la greu pe Soros şi pentru că critică la greu toată rețeaua lui progresistă finanțată de Soros, în frunte cu Obama, cu Hillary etc…Vă dați seama ce aberații au ajuns să spună acești oameni în disperarea lor şi ce măsuri totalitare cer ei? Ar fi în stare să-i bage pe toți la închisoare şi să închidă toate ziarele şi televiziunile care vorbesc de ei şi de Soros pentru motive absolut INVENTATE. După care acelaşi Pârvulescu îi înjura de mama focului pe strategii israelieni ai lui Dragnea tot la Digi24. Deci după „definiția lui aberantă” prostu’ îşi dă singur cu stângu-n dreptu’ şi se autodeclară ca fiind antisemit. Râd şi curcile când aud asemenea manipulări tâmpite. Realitatea e alta şi e Groaznică: finanțații lui SOROS cer CENZURĂ exact ca şi bolșevicii aduşi de Stalin în anii 50, ca să nu se mai vorbească despre Soros şi despre finanțații lui Soros din România. Doar ei pot vorbi despre alții. Dar mai ales să nu se mai facă dezvăluiri despre abuzurile statului progresist despre care aflăm în aceste zile lucruri înfiorătoare în dezvăluirile lui Ghiță. Şi când v-am spus că progresiştii sunt urmașii ideologici ai bolșevicilor ați crezut că exagerăm. Iată că acum CER CENZURĂ PE FAȚĂ a celor care-i critică. Azi mâine vor cere arestări după care cine ştie mulți pot muri subit în închisoare ca în anii ’50. Vă dați seama ce s-ar fi întâmplat dacă rețeaua progresistă ar fi câștigat alegerile?)

Prost e cine își face iluzii că poți controla asemenea monștri odată ce le dai drumul din cușcă, cum cred că a văzut și Liviu Dragnea la nominalizarea lui Sevil Shaidehh.
(N.Red Are tupeu Pippidi. Rețeaua Soros s-a ocupat direct de linșajul mediatic al lui Sevil Shhaideh. Atât Turturică care suna pe la Ambasadele străine să afle detalii despre Shhaideh soțul, cât şi RiseProject care a lansat şopârla de presă preluată ca la comandă de toată presa progresistă sunt finanțați de SOROS. Iar România Curată a fost parte a acestui linșaj. )

3. Originea firmelor care finanțează această televiziune devine din zi în zi mai dubioasă, inclusiv privitor la naționalitatea lor. RISE Project a găsit recent în documentele Panama Papers că există intermediari la firmele off shore ale lui Sebi Ghiță pînă și trei rusoaice cu domiciliile în Donețk, Ucraina, zonă separatistă, care muncesc în Federația Rusă, una fiind asistentă medicală. Serviciul de spălare al banilor a găsit deja firmele cipriote off shore ale lui Ghiță, care la rîndul lor deschid alte firme off shore.
(N.Red. Asta cu ‘3 rusoaice’ e de toată jena. Mai tare ca pe vremea bolșevicei Ana Pauker, doar că atunci era cu ‘3 americani’)

4. Societatea care operează licența audiovizuală a postului România TV, Ridzone Computers SRL, dar și firma care o operează, RTV Satellite Net, sunt pe lista firmelor controlate de Sebastian Ghiță pentru care procurorii au dispus sechestru pana la concurența sumei de 343.768 lei, potrivit HotNews.ro.
(N.Red. Şi? Ăsta-i motiv să închizi o televiziune? 343.768 lei? Nu există bază legală şi constituțională să închizi o televiziune)

Pe lîngă faptul că toate firmele lui Ghiță sunt legate printr-un algoritm care spală, transferînd de la una la alta, bani din contracte publice al căror obiect nu e livrat sau e livrat nesatisfăcător, iată că firmele direct implicate au probleme, ceea ce ar trebui să ducă la suspendarea licenței pînă la clarificare, la o televiziune ca asta pot cumpăra kompromat și Putin, și ISIS, are exact profilul descris de Parlamentul European.

5. Multe din contractele publice obținute de Ghiță, nici pe departe toate, fac obiectul mai multor dosare DNA.
(N.Red. Ce legătură are asta cu Cenzurarea României TV care nu face obiectul nici unui dosar penal? Nu vrei să bagi la zdup şi toată familia lui Ghiță după aceeaşi logică? Bănuim că vrei. )

Numai cele legate de off-shores identificate de RISE arată că Ghiță este un băiat de mingi al serviciilor, de asta a și fost lăsat cu deplină impunitate să dispară și sunt greutăți cu arestarea lui. STS, un serviciu secret, i-a dat 157 de milioane în 2012-2014, iar MAI 48 de milioane.

Daniel Befu de la România Curată, a găsit și banii europeni dați SRI că sunt sifonați și prin firme Ghiță. Această rețea de crimă organizată e instalată chiar în cadrul siguranței naționale și ultimul lucru de care avem nevoie în timpurile astea este să le mai permitem să aibă și serviciu de propagandă propriu, care să servească interesele lor mercenare.

Pînă cînd o să-i anihilize complet DNA, care cred că va avea nevoie de ajutorul nostru, adică de mobilizare în stradă contra corupției din servicii, facilitată de complicitatea unor organe de stat, măcar diversiunea fățișă, seară de seară, trebuie să înceteze.

Recomandările mele sunt după cum urmează:

În primul rînd, Dacian Cioloș, imediat după ce revine un simplu particular, trebuie să-I dea în judecată.

Orice particular direct lezat de România RV și cu un caz clar trebuie să o facă, și cine nu are asistență juridică să ne contacteze la România Curată, sau la orice ONG care se ocupă de media.

Cioloș are un caz beton, cel cu fiul nelegitim lui Soros
(N. Red. Nu România TV a dat „ştirea” ci Exclusiv24.ro, cei care aveau şi o notă că „e o poveste, o fabulă etc..”. Deci rețeaua progresistă a luat o poveste dintr-un ziar obscur de care nu ştia nimeni, a făcut-o „ştire” după care au arătat că „ştirea e falsă”, iar acuma cer despăgubiri altora. Ca la ei la nimeni.),
are și o pierdere netă ușor de dovedit- popularitatea lui s-a prăbușit pe la jumătate în campanie, conform IRES (care și leagă această pierdere de Campania România TV, iată dovada), și el a pierdut alegerile, deci iată toate elementele constitutive necesare.

Cazul e o pleașcă, și să le ceară despăgubiri cît bugetul lor pe doi ani, că să pierzi alegerile nu e o pierdere mică.

Coaliția pentru o presă curată
(n.Red. altă rețea de ONG-uri finanțate de Soros dirijată tot de Pippidi), cu puținii ei membri atîția cît se găsesc, adică acele organe de presă care au curajul să își recunoască finanțatorii, și ONGurile care îi monitorizează și asistă, trebuie să facă o mobilizare mult mai mare ca să avem demonstrații, ocupări și alte acțiuni creative prin care publicul să ceară presă curată.

Lăsați aia cu știrile false de pe Facebook, e pierdere de vreme, iată o situație mult mai gravă.
(N.Red. Aflăm „c-un drum”, că rețeaua Soros se ocupa de înscenarea cu ştirile false de pe Facebook. Soroşista se dă de gol)

Oficialii care par a cauționa presa murdară, de la cei de la CNA la procurorul general, care înțeleg că ar crede că e opinie să spui că Dacian Cioloș e fiul ilegitim al lui Soros (cum ar fi dacă ar opina cineva că dl Lazăr e fiul nelegitim al lui Gigi Becali, tot așa ar crede că are omul dreptul la opinie) au nevoie să îi îndemne publicul să aplice legea în cazul de față. Că nu le vine de la sine, cumva. România e murdară pentru că atîția români, inclusiv printre autorități publice, se simt în murdărie ca peștii în apă.

P.S. Nu am TV la Berlin, nu mă uit la România TV. Atîta cît m-am uitat cînd mai dau pe acasă, ce e mai de neiertat în ochii mei e ce au devenit fetele alea pe care le țin minte cînd au început la Realitatea, tinere, frumoase și deștepte. E cazul să li se mai dea o șansă în viață, dacă nu o fi prea tîrziu deja.
N.Red. Nu se uită la România TV dar ne povestește despre „violențele” de la România TV)

Autorul instigării la Cenzură: Soroşista Alina Mungiu Pippidi în România Curată ziar finanțat se Soros
Nota Redacției Fluierul: Alina Mungiu Pippidi si Romania Curată au incasat sume URIAŞE din finanţări SOROS, bani din care e platit si Mihai Goțiu si alți activiști care scriu la Romania Curată. Câţi bani de-ai lui SOROS toacă şmecherii de la ONG-urile ecologiste si civice

Mihai Gotiu tocmai a fost ales SENATOR USR de Cluj pe listele partidului lui Plicușor Ban, alt finanțat de SOROS, după ce a lucrat ani de zile ca VUVUZEA a lui Alina Mungiu Pippidi la ziarul finannțat de SOROS, România Curată

Priviți mai jos câte sute de mii de euro a încasat de la SOROS, ONG-ul „SAR” care deține ziarul „România Curată” (SAR – Societatea Academică Română. SAR nu are nici o legătură cu Academia Română al cărui nume e parazitat de soroșista Pippidi)

Finantari primite de ONG-ul ‘Societatea Academica Romana’ (SAR) – ONG care detine si ziarul online Romania Curata

Finantari primite de Societatea Academica Romana (SAR) a lui Alina Mungiu Pippidi via CEE TRUST

Finantari primite de Societatea Academica Romana (SAR) a lui Alina Mungiu Pippidi via FDSC.RO

Un prim proiect unde Societatea Academica Romana (SAR) a lui Alina Mungiu Pippidi a primit o finantare de 73.046 euro

Un al doilea proiect unde Societatea Academica Romana (SAR) a lui Alina Mungiu Pippidi a primit o finantare de 200.870 euro

Alina Mungiu pare să o ducă bine

Societatea Academică din România – SAR, condusă de Alina Mungiu Pippidi, a încasat în ultimii ani peste trei milioane de dolari, dintre care 300.000 de dolari provin de la CEE Trust, un ONG controlat de americanul George Soros, scrie jurnalistul Victor Roncea pe site-ul său.

De precizat că finanțările nu înseamnă fapte ilegale, iar punctul de vedere al Alinei Mungiu Pippidi nu a fost prezentat în materialul citat. Mihai Gotiu a recunoscut insa public ca Romania Curata a primit finantari de la ONG-urile lui Soros.

Articolul lui Roncea pleacă de la cazul unei activiste amendată cu 2.000 de lei pentru proteste, episod care a determinat site-ul condus de Alina Mungiu Pippidi să deschidă un „cont de solidaritate” cu scopul de a o ajuta pe tânără.

Tănără este angajata societăţii care militează pentru ea, drept “coordonator al Coaliției pentru Universități Curate” şi “asistent de proiect în cadrul proiectului Mobilizarea universităților pentru combaterea discriminării”.

FOTO: Activistul Mihai Gotiu de la RomaniaCurata.ro. Curat-Murdara din moment ce primeste sponsorizari Soros

Ce sume ar fi primit Pippidi, potrivit roncea.ro:

• „Fondurile norvegiene primite de SAR pentru proiectul finanţat în cadrul Fondului ONG prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009-2014 în valoare totală de 236.875 euro din care 84,8% reprezintă finanțare nerambursabilă, pe perioada 1 aprilie 2014 – 31 martie 2016, respectiv “Romania curata“, site unde, subliniez, ni se scrie că toată lumea lucrează pe bază de “voluntariat”. Şi-atunci pe ce se duc cei 236.875 euro (118.437,5 euro pe an)?”

• Finanțări încasate de la CEE Trust, ONG controlat de Soros: Martie 2007 ‐ Februarie 2008 (1 an) 40,300 USD (pentru “Coaliţia pentru un Parlament curat“); Aprilie 2008 ‐ Mai 2009 (1 an) 95,500 USD (pentru “Coaliţia pentru Universităţi curate“); Iunie 2009 ‐ Iulie 2010 (1 an) 93,500 USD (tot pentru “Universităţi curate“); Septembrie 2010 ‐ Aprilie 2012 (1 an si 7 luni) 120,000 USD (pentru “România curată“). Un Total oarecare de 349,300 USD”.

• Suma totală primită din finanțări în ultimii ani de miscarile ecologiste si pentru drepturi civice se ridică la 3,136,026 USD.

Surse:

1. roncea.ro – http://roncea.ro/2014/10/17/alina-mungiu-pippidi-a-incasat-peste-jumatate-de-milion-de-euro-la-sar-si-n-are-2000-de-lei-pentru-o-angajata-sumele-primite-de-la-soros-de-societatea-civila-ecologista-in-ulimii-ani-total/)

2. evz.ro – http://www.evz.ro/si-academicii-iau-milioane-de-dolari-nu-i-asa.html)

 

Cine sunt CEE Trust – „Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe” si „Open Society Foundations (OSF)” a lui SOROS – fosta „Open Society Institute (OSI)”

Foto: bindiribli.ro

Foto: romaniacurată.ro

Foto: Fotogramă B1 TV

loading...

(Fluierul)

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Stiri Extreme

Despre Stiri Extreme